12 Ekim 2014 Pazar

Samsung com.google.process.location durdu hatası ve çözümü

Merhaba,
Yazımı ikinci defa yazıyorum. Wordpress siteme yüklemek istediğimde hata oluştu.
Bu akşam telefonumda olan bir hata ve çözümünden bahsedeceğim. Telefon ilk açıldığında bu hata ile karşılaşabilirsiniz. Google arama yaptığımda com.google.process.location hatası yazdığım halde com.google.process.gapps hatası ve çözümleri ile karşılaştım. Önce lüzumsuz gördüğüm veya hata sebebi olabileceğini düşündüğüm programları kaldırdım. Yeniden başlattım. Sonuç, sadece hüsran. İşte yine karşımda :)



Önce hatanın sebebi ne onu yazayım.

KNOX

Sebebi nedir bulamadım fakat başta benim gibi note 3 kullanıcıları olmak üzere Knox kullanan Samsung modellerinde görülüyor.

Bloglama derken konuyu uzatmadan çözümü veriyorum.
1 - Ayarlar - > Genel - > Uygulama Yöneticisi - > Hepsi - > Google Play Hizmetleri   - > Önbelleği Temizle - > Alanı Yönet - > Tüm veriyi temizle



2 - Ayarlar - > Genel - > Uygulama Yöneticisi - > Hepsi - > indirme yöneticisi - > Önbelleği Temizle - > Veriyi sil


İndirme yöneticisi, indirilenler'in hemen altında. 

3 - Ayarlar - > Genel - > Uygulama Yöneticisi - > Hepsi - > Google Play Store - > Önbelleği Temizle - > Veriyi sil - > Güncellemeleri kaldır


Buraya kadar olan com.google.process.gapps çözümü sayılır.

Burdan sonra yapmanız gereken Knox u kaldırmak.
Knox u kaldırmak için.
Uygulamalar içinde Knox simgesine tıklıyoruz. Eğer yüklü degilse , yükleme için soracaktır. Yüklü ise knox a girer. Burdan knox ayarları - > knox hakkında - > knox u kaldır.
Knox kaldırmadan soracaktır yedek alayım mı diye? Eğer aktif olarak knox kullanıyorsanız size yedekleme önerir ki bunu bende öneriyorum.

Şimdi telefonu yeniden başlatın. sorun çözüldü.
Kaynak belirtirseniz sevinirim.

2 yorum: